گراهام هانتر: دو باشگاه منچستری به دنبال کریستیانو رونالدو و بیل هستند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گراهام هانتر: دو باشگاه منچستری به دنبال کریستیانو رونالدو و بیل هستند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گراهام هانتر: دو باشگاه منچستری به دنبال کریستیانو رونالدو و بیل هستند

طبق گفته گراهام هانتر، دو باشگاه منچستر سیتی و منچستر یونایتد در تابستان امسال احتمال خرید کریستیانو رونالدو و گرت بیل را بررسی خواهند کرد.

طـرفداری- بنا به گزارش Sky sports، گمانه زنی های زیادی در مورد آینده دو ستاره رئال مادرید وجود دارد، به خصوص بعد از لحظات سختی که اخیراً مادریدی ها با آن دست و پنجه نرم می کنند، و صدرنشینی خود در لالیگا را به بارسلونا واگذار کرده اند.

وقتی از گراهام هانتر، کارشناس فوتبال اسپانیا پرسیده شد که چقدر احتمال دارد سال آینده گرت بیل و کریستیانو رونالدو هم تیمی باشند، وی در پادکست هفتگی لالیگا گفت:

"رخ دادن چنین اتفاقی در ماه آگوست یک سؤال بسیار بسیار بزرگ است. به این خاطر که اولاً، فکر می کنم در حال حاضر چیزی برای گزارش کردن راجع به اخراج آنچلوتی، فروش رونالدو و یا تصمیم جدایی بیل وجود نداشته باشد. اما یک عقیده کاملاً واضح میان دو باشگاه منچستری وجود دارد، و منظور من سیتی و یونایتد است، و آنها فکر می کنند که فرصت خرید رونالدو را دارند. 

صادقانه، نظر من این است که باید منتظر بمانیم و ببینیم، چون فکر می کنم او (رونالدو) وسوسه خواهد شد. هر دو باشگاه منچستری او را خواهند خواست. فکر می کنم چنین چیزی برای بیل هم وجود دارد. در طی 10 روز گذشته این موضوع بحث اصلی میان بازیکنان منچستر سیتی بوده است."

بعد از یک شروع هماهنگ، به نظر می رسد که مشکلاتی در رابطه بیل و رونالدو به وجود آمده است. این مسئله در دیدار شنبه شب مقابل لوانته و پس از گلزنی بیل، با واکنش عجیب و غریب رونالدو به اوج خود رسید. هانتر توضیح داد:

"وقتی بیل رسید، در زمین تمرین مورد استقبال کریستیانو رونالدو قرار گرفت. او برای بیل احترام قائل شد. حالا، بیل کمی کمتر کار می کند، او قطعاً در تمرینات معتقد است که رونالدو در این باشگاه نقش بیشتری از او دارد. اگر بیل سال گذشته هم مثل امسال رفتار می کرد، فکر می کنم ترک ها در این رابطه، و اتحاد مصلحتی میان آنها، سریع تر از این آشکار می شد."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | 11:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.